-.-




Jag längtar tills i morgon, en ny dag och nya möjligheter. Plus att jag har allting planerat för i morgon, det hade jag inte för i dag och det är därför allting har gått så sämst för mig. För nu ska jag ta tag i mig själv och lyckas, jag känner verkligen att jag ska klara det, jag ska gå ner. Jag har räknat ut att jag kan komma att ligga på ca 48 kg när dom kommande tre veckorna är över, för jag planerar ju att ligga på högst 50 när nästa vecka är över, och sen ska jag ju börja med bantar soppan vilket man går ner ca 7? kg på, fast det kommer ju inte jag göra drf att min kropp är helt cp men ca 2 kg lär jag ju gå ner. Jag är faktist ganska glad nu trots att jag har ätit som en gris en typ vecka och gått upp massa kg, men jag försöker att inte tänka så mycket på det och istället tänka på hur fin jag kommer att bli när dom här veckorna är över. Men det blir nog ingen skola för mig i morgon, jag vill inte att någon ska se mig nu, senast de såg mig var jag mycket smalare och min mage var betydligt plattare, så jag vill ju inte chocka dem genom att dyka upp och se helt gravid ut med fettet dallrande på låren och ryggen. Nästa vecka ska vi praoa, haha, jag har det värsta skönt, ska bara praoa ca 3h/ dag  och bara fyra dagar istället för 5, för på fredag får jag ledigt, hihi :) Allting tack vare min söta mamma som inte tycker att jag borde anstränga mig för mycket, ibland kan hon ju faktist visa sidag av henne som jag älskar, och inte hennes kalla och oförståliga sida som hon visar allt mer och mer. Aja, det var nog allt jag hade att säga tror jag, jag skrev mycket mer förut men blogg.se dampade och allting försvann, mkt irriterande.

kram.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Bra bara att se framåt! Går inte att göra nåt åt det som varit så varför gräma sig över det.



Svar: jo jag laddade ner avsnitt, vissa finns inte men avsnitt 1-13 av säsong 3 finns iaf och lite av 4 och 5 och hela säsong 1. Godnatt!

2009-02-25 @ 01:47:54
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0