Äta, äta & äta

Alltså, det är något allvarligt fel på mig. Dem senaste dagarna har jag ätit, ätit & ätit ännu mer- Jag bara förtsätter att trycka i mig allt jag kommer åt liksom. Och jag fattar inte ens varför, jag mår illa, har ont i magen men ändå fortsätter jag trycka i mig precis som att det är lösningen på alla mina problem. Med det är det inte, lösningen är att bli smal. Smal like hell så kommer jag må mycket bättre. Faktist, jag mår inte bra när jag äter. Jag kan inte bli mätt, jag känner ju mig ändå aldrig hungrig, bara ett liksom sug efter något. Och det är så det är. Efter som att jag känner mig ungefär samma hela tiden & när jag väl äter så känner jag mig inte tillfredsställd, så jag bara äter äter och äter men hur jag än gör blir jag ändp inte nöjd. därför fattar jag längre inte vitsen med att äta, man blir bara fet av det + ont i magen men man kan hur som helst inte sluta när man väl börjat. Allting skulle ju kännas bättre ifall jag skulle spy, men jag har lovat mig själv att sluta med det.  Aja, mitt liv är misslyckat, jag är misslyckad, allt är misskyckat helt enkelt!

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0