..

Gud, jag känner mig verkligen sämst. Jag kan verkligen inte börja göra så som jag tänkt mig asså. Shit, jag äter hela tiden och allting är så himla onyttigt. jag har ätit skräpmat alla senaste dagarna, + "vanlig" mat, så det har vartit 2 middagar på en & samma dag, och sen så har jag tryckt i mig saker som mackor, kakor, choklad osv. Hur orkar jag? Jag är till och med så himla misslyckad att jag klarar inte av att gå till skolan längre, vill inte att folk ska se mig nu när jag är fetare än fetast. Allting gick ju så bra likson tills förra veckan, jag var ganska glad, jag mådde inte överdrivet dåligt över mig själv, utan det var ganska lugnt.. Men sen så kom torsdagen och allting sabbades. Shit asså. Jag känner bara att jag har så mycket ilska och besvikelse i mig så ibland kan jag bara ta mina naglar och trycka dom mot armen tills den blir alldeles blå, jag menar hur jäkla galet är inte det? Sen är det också som två sidor av mig. Den friska & den sjuka. Som ett krig utan slut, bara jag kan bestämma vem som ska vinna, tills dess kommer de bara fortsätta att kriga tills jag tillslut inte orkar mer. Faktist så vet jag inte vem som ska vinna. Jag orkar inte bestämma mig, jag vill bara bli smal men samtidigt inte drabbas av anorexi, jag vill liksom inte förlora min ungdom på att ha ångest, men samtidigt, detta ska vara dom bästa åren i mitt liv, vill jag verkligen slösa bort dom på att vara fet och ful istället? Nej, det vill jag inte. För bara jag går ner i vikt, till ca 46, 48 kg så kan jag nog bli ganska fin tror jag. Jag hoppas det, för jag orkar inte. Bli smal, fixa hjälp mot det psykiska sen. Mitt motto.

kram.

Kommentarer
Postat av: J

Åh jag brukar också göra så. Jag brukar riva mig av någon konstig anledning. Så hårt att jag får märken. Fattar inte varför.. Aja..



Känner också igen mig i det dära, att man inte vill låta sjukdomen ta över en, men sammtidigt är viljan att bli smal så stark. Man vet inte riktigt vad man ska välja.



Tack för kommentaren. Lycka till du med<3. Ska jag vara ärlig så tycker jag du ska skita i att räkna kalorier, väga dig och allt. Satsa på att äta regelbunda tider och nyttig mat.

Att svälta håller nog inte i längden. :/

2009-02-27 @ 19:38:03
URL: http://feebleness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0