hatar rubriker

Sådär, har drukigt upp min smoothie nu, gjorde en med blåbär, banan & vaniljyougurt. Lite ångest över det, för den var ju inte direkt så kalorifattig som jag kunde ha gjort den, men så som jag ätit nu den senaste tiden så behöver jag mer för att kroppen ska kunna fatta att den inte får någon mer mat tills den blir smal och fin, den är lite trög på den fronten. Men i allfall, jag går in i köket stup i kvarten och kollar skåpen och kylskåpet, men trots alla frestelser så motstår jag. Ifall idag hade varit igår så skulle jag sitta här med pannkakor med nutella & grädde på, men det är tur att det kommer nya dagar, måste bara hindra mig själv från att bli sugen och hungrig på mat. Är så sugen på McDonals, men är samtidigt så sur för att det finns, det är ju så gott men fyllt med kalorier och saker som gör en fet. Jag åt det igår föresten, direkt typ efter att jag redan ätit middag, så lyckad är jag! Allting är mammas fel, hon sa inte att hon skulle köpa hem mat, och igår så ville jag ju äta liksom middag - fråga inte varför -  så jag åt rester vi hade i kylen. Och så kom mamma hem med McDonals till henne, min bror & så klart mig. Och jag åt det, en El maco chicken. Hon hade köpt choklad också, och den åt ju självklart jag upp.. Aja, blicka framåt. Inte bakåt. Var posetiv, inte negativ. Lev utan ångest, lev utan ågest.. vilket skämt.

kram.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Seriöst även om det är svårt så titta inte bakåt, för det går inte att ändra. Bara att vara stenhård i framtiden istället, för DU kan välja att gå ner i vikt om du vill!

2009-02-25 @ 19:29:50
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0