massa ätande

Allting är bara skit. Jag orkar inte, jag bara trycker i mig sak efter sak efter sak hela tiden. & jag kan inte spy heller, ja får inte upp något och jag bara börjar blöda näseblod, lyckat av mig va? ALDRIG att jag går till skolan i mrrn , ska stanna hemma precis hela veckan och svälta. Då blir det bättre. Jag måste bli smal, jag måste måste måste. Jag klarar inte av att fortsätta såhär. Jag vill & ska inte, jag ska svälta mig smal och bli fin.. Livet suger, livet suger, liver suger! Och jag måste ta tag i det här med träning, har varken ork eller motivation för det, och när jag tänker på träning på blir det bara att jag proppar i mig massa skit, shit. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Kan någon bara döda mig? Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0