Smoothies

Jag har tänkt på en sak, denna senaste tiden (läs: sen i tosdags) Så har jag ätit allt som jag kommit åt, choklad, godis, glass, chips, druckigt massa massa cola och ätit bröd och mat, och detta har jag gjort i princip hela tiden. Jag vet alltså seriöst inte vad som tagit åt mig, men i allafall, jag har skaffat en plan. Resten av veckan ska jag dricka en smoothie till frukost, och sen massa vatten under dagen, så det blir liksom som en typ smoothiefasta, och så får jag hålla på så veckan ut tills måndag då min riktiga fasta börjar som ska hålla en vecka. Jag tycker det låter ganska bra, för jag får ju i mig massa kcal och skit i smoothiesarna, och då typ avvänjer jag ju kroppen från att äta så mkt först, innan jag liskom börjar med den riktiga fastan typ. Jag är i allafall fett pepp och jag hoppas verkligen att detta ska funka. Mitt mål när dessa 2 veckor är slut är att jag ska väga högst 50 kg, och jag hoppas på att detta inte blir något större problem eftersom att det är ett mycket realistiskt mål. Sen när min fasta avslutas efter detta så ska jag köra en vecka med "bantarsoppan" & endast äta detta en hel vecka, plus att det högst får bli två tallrikar om dagen. Nu är jag ganska nöjd, för jag har en plan 3 veckor framåt.

kram

Kommentarer
Postat av: Joanna

svar: ja gör det :D grundreceptet är 260 kcal/port. om du byter ut ingredienserna mot de inom parantes blir det 221,25 kcal/port.

kramkram!

2009-02-24 @ 12:55:40
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Alexis

Lycka till! Bara en smoothie/dag alltså? Jag är glad om jag håller mig under 600 kcal...

2009-02-24 @ 15:12:18
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0