--




Idag har varit en dålig dag både matmässigt & känsomässigt, men jag mår ganska bra just nu ändå. Jag måste sluta äta bara, får inte äta något på hela veckan, för jag har gått upp sjukt mkt och man ser det skit tydligt. Jag har så himla ont i hela kroppen också, träningsvärk i hela kroppen, ont i armen efter blodprov (jag vet, jag är känslig mot sånt like hell) och så har jag typ nackspärr. Inte riktigt nackspärr, jag kan ju liksom röra den men det känns som den kommer att dö av smärta så jag kallar det nackspärr, haha. Men jag mår ganska bra ändå, men ångesten alltså, har inte lika mycket ångest som jag brukar, vilket är mycket posstivt (; btw så sitter jag och lyssnar sönder Colby o Donis låt Take you away, den är lugnande, haha, vet inte varför.

kram.

Kommentarer
Postat av: Joanna

svar: det är det som är så läskigt - att det går så fort. jag hade bestämt med en kompis att vi skulle äta nyttigt i en månad. vi tog bort typ vit bröd, godis och alla sånna sockerprodukter och snacks och sånt, sylt och ja du vet. all fet, onyttig mat och bestämde hur mkt vi skulle träna (jag går ju i dansklass + att jag tränade på fritiden). sen efter den månaden fortsatte jag sj fast jag drog in fler saker, drog tex in bröd helt osv. började även bestämma mängden tillåten mat mm. jag bestämde att bantning aldrig skulle bli en "stor grej" för mig, att jag skulle bli extrem, utan alltid leva NYTTIGT och HÄLSOSAMT. så blev det ju inte. som jag lever nu är det ohälsosammaste jag nånsin levt, även om man tänker att "nu äter jag ju inte godis som jag åt förut". det betyder inte att man är hälsosam, för vi förstör ju våra kroppar genom att inte ge den den näring den behöver och vi spyr och övertränar osv. och nu kmr vi inte ur det, knappt :/

2009-03-04 @ 09:07:32
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0