..

Asså, helvette vad kallt det är, jag fryser liksom like hell och ändå så sitter jag med en stor tjocktröja, halsduk och en  tjock och mysig filt. Idag har jag inte ätit ngt, och jag ska inte äta något. Jag måste börja vara stark, det funkar inte att hålla på som jag gör. Igår gick det verkligen över gränsen, jag, som skulle börja fasta igår, åt två rostade mackor  med smör och marmelad + två stora rutor mörk choklad till frukost. Sen så gjorde jag makaroner med smör & ost, och åt det med massor med ketchup. Sen så käkade jag koldolmar med två mackor, och sen så kom ju morfar till oss och han lämnade bruna bönor med ngt kött och jag åt det och drack cola till. Och självklart, sen framåt kvällen, åt jag en macka med majonäs & skina, 2 kexchoklader, 1 vanlig choklad och massor av en kaka farmor gjort till oss.

DETTA är inte normalt för någon människa. Och grejen är att jag inte ens gillar koldolmar och bruna bönor, men jag åt det liksom för skojs skull? Men aja, jag gick i allafall inte upp något, lite skönt, allt tack vare att jag håller på att bli magsjuk och mina tarmar är igång, haha

Nu sitter jag här och dricker té för att värma mig, har såna värkar i magen också så jag kan inte ens äta, hahahah, känn på den.  Jag ska nog ligga och titta på tecknade filmer och komma bort från verkligheten en stund.


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0